Itt se sok szöveg lesz, egyenlőre csak képek és utólag üres óráimban hozzá irogatok

Első ebéd, chicken kebab extrákkal: vöröshagyma és palacsinta, szószokat kihagytam :)

Első nap vacsora a Friday's (amerikai frencsájsz)-ben.

Betértünk a nagy testvér éttermébe, épp Obama beiktatását ünnepelték a világ minden Friday's éttermében így egyet fizet kettőt kap akció volt a sörből.

Ebédke a második napon, fincsi Roti és vöröshagymás csikrke power,.

Ez még nem is volt annyira gyomorégető, vöröshagymát meg csak úgy ettem, mint a rizst hozzá, meg se érezni, az indai fűszerek teljesen elnyomják...  A kóla frissitőnek se rossz, de képtelen elnyomni savat...

OMFG: Chicken Makcsaikicsa, nem emlékszem :)

Első étel amit kénytelen voltam a tányéron hagyni (igaz, tegnap sült karfiol is ott maradt, de az alapból vállalhatatlan) KEGYETLEN csípős csirkéhez aRoti lepényből két szeletet rendeltem kezdésnek, de kb a 10. menetben közvetlenül a K.O. előtt igényeltem még kettőt, de az se segített: technikai káóval győzőtt a csirke... tudom papirkutya vagyok :)

A bejegyzés trackback címe:

https://bangalore.blog.hu/api/trackback/id/tr100896262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wstallion 2009.01.23. 06:36:29

aki az ErősPista hazájából származik, az ne merje ott hagyni a csípőset!!:)) papírKANÓC!!!:D

adamo- · http://adamo.blog.hu/ 2009.01.23. 14:32:27

erre idézném kollégámat: "Erős Pista elbújhat, vagy menjen el gyúrni."
süti beállítások módosítása