Január 30. péntek

Korábban kezdem kicsit a történetet, mert már pénteken munka után megkezdődött a hétvége. Történt ugyanis, hogy hét közben a fészbukon csillapítgattam szocializációs éhségemet. Egy bangalore-i csoport üzenőfalára köszöntem be, hogy a DD-ben vagyunk és SOS jelentkezzenek a party arcok. Egy a szomszéd blokkban lakó finn srác tette fel leghamarább a kezét, hogy ő is itt válogatja a diódákat egy ideig. Le is boltoltuk, hogy péntek 1900 összefutunk egy kingfisher-re. Fel is kerekedtünk a jóféle barack pálinkámmal, hogy fokozzuk a nemzetközi helyzetet. Sampo és Hanu a két finnugorhoz később csatlakozott Noémi, aki német nyelvtanárnőként üzemel a kies Indiában. Hamarost riksákba vágtuk magunkat és az MG Road-on találtuk magunkat. Sorba rendeltük a pitch-eket, ami talán 5 liternek megfelelő helyi sörtermék. Csatlakozott hozzánk két Karlsruhe mellett lakó német is, a leányzóra persze Levi egyből rákattant, hátha nátha. Végül az L01-be invitáltuk őket és hazariksáztunk. Itt én már nem sokáig bírtam és a hátralévő 3 órára kifeküdtem. 0430-kor ugyanis gyorsan magam mögött hagytam az itthon maradókat és kikómáztam a busz elé.

 Bangalore by night thx to Levi

Január 31. szombat

Busz helyett két kocsival nyargaltunk a reptérre. 2 és fél órás út állt előttünk India fővárosába, Delhibe. A légikísérők igencsak csini száriban libegtek, sajna közös fotót nem engedtek készíteni.  A reptéren már várt minket a buszunk, sürgettek is rendesen, mert késett a gépünk egy picit (lesz ez még így se). Kezdetét vette a maratoni utazás: Agráig kb. 300 km várt ránk a leggyászosabb útviszonyok között, sorba hagytuk el a kisvárosokat, ahol kéregetők szállták meg a kereszteződéseket. A társaságnak persze legnagyobb izgalmat a támadó majom hadak jelentették, külön kiképzést kaphattak, mert hiába zártuk be az ablakokat, gazdáik tolták őket botokon felfelé és kapargatták az ablaknyitókat. Szerencsére egy se jutott be, így már csak az éhséggel kellett küszködnünk. Szolidan jeleztük a sofőréknek, hogy nem sokat ettünk reggel óta, így jó volna megállni valami európai gyomornak is barátságos helyen. Mindebből az lett, hogy órákkal később leparkoltunk a világ leglehúzósabb helyeinek egyikén, jómagam makacs lévén kiszúrtam a turpisságot és egy dobozos kólán kívül nem rendeltem semmit.

A rengeteg sok utazás vége fele beérkeztünk a várva várt városba: Agra forgatagában felvettük az idegenvezetőt, aki megvette nekünk a jegyeket jóelőre. Kaptunk cipőbugyit, és jótanácsokat, hogyan ignoráljuk ügyesen a támadó koldusokat. Átpakoltak minket egy elektromos buszra, ugyanis a célobjektum megközelítésre szigorú szabályokat hoztak bölcs vezéreik. Épphogy naplemente előtt érkeztünk, azt mondják minden napszakban más és más az épület, mi kaptunk belőle egy jó másfél órát. A négy égtáj felől hatalmas vörös kapuk fogadja az érkezőket, közülük az objektummal szemköztin átfotózva lépünk be a kertbe. A vártnál kisebb a tömeg, kattognak a fényképezők, és sétálunk egyre közelebb. Mikor már előttünk magasodik a hófehér csoda, a nap vörösen izzik a hátunk mögött. Körbejárjuk, kívül-belül és hódolunk az építészek előtt: mértani pontosság lenyűgöző méretek mellett is.

Csodaszép:

Este még indulás előtt magunkba pakoltuk a jól megérdemelt Pizza Hut adagunkat, amíg felszolgálták én kiruccantam egy gyors körre, a szomszédban ugyanis indiai teát mértek egy rozoga bódéban, a kissrác lelkesen pakolta tele a szerkezetet, végül jóízűen szürcsöltem az angolféle teát. Képeslapos, hűtőmágneses vásárlás után visszaindultunk Delhibe. Késő éjjel zuhantunk az ágyba az egész kellemes szállodában.

A bejegyzés trackback címe:

https://bangalore.blog.hu/api/trackback/id/tr40933034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

neverDIE 2009.02.09. 20:22:56

Hello! én csak három hétig voltam Dél-Indiában, de felejthetetlen volt!!!
Zuzzátok Goán :)
süti beállítások módosítása