Life at iflex turns me on

Címkék: busz kígyó oracle

2009.01.21. 18:54

Jan. 20. Kedd

Másnap buszra szálltunk és az Oracle központ felé vettük az irányt, az első meglepetést egy kéregető néni jelentette, bal kéz: csecsemő, jobb kéz szokásos kéregető pozícióban, hóna alatt kiskosár... rövid hezitálás után kinyitja: zsupsz egy kígyó, zártuk is be az ablakot, de nagyon gyorsan :))

A kedd reggeli csúcsforgalomról ugyan lemaradtunk, de erőst tátott szájjal néztünk végig útközben, a forgalom nem kicsit kaotikus. Lásd a külön bejegyzést. A jó háromnegyed órás utazás (10-15km) után érkeztünk meg a technológiai központ széléhez: high-tech irodaházak (LG, Samsung, Motorola, IBM stb.) sorakoznak, külön engedély szükséges a behajtáshoz. Célunk a legelső épületek egyike: az Oracle Financial Services Software Limited kacsalábon forgó palotája volt.

Kaptunk nyakbaakasztós, ideiglenes belépőket, majd leadtuk a laptopok gyári számát. A beléptető kapunál az érkező autókat alulról megtükrözték, némelyiknek csomagtartóját is átvizsgálták: mindennapos biztonsági gyakorlat. Az épületbe belépve a mi csomagjainkat is gyorsba átvizsgálta egy erre rendszeresített néni.

Az okosítás után ebédelni vittek minket a közeli kifözdékhez. Itt megint tátott szemekkel fogadtuk az újdonságokat: a kényelmesebbek leragadtak a Mekdöncinél, az igazi kihívást keresők azonban nekiláttak az indiai gasztro felfedezéséhez. Ajánlom az eddigi kajákkal foglalkozó tematikus posztot.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.