Nos enyi. Eljött a búcsú ideje, összepakolva várom a reptéri transzferünket, majszolgatom az utolsó piritós darabkákat. Végére elfogytak a képeim, lemaradtam a történetekkel is, valahol közvetlenül a szülinapom előtt :).  A blogolási kedvem is alábhagyott a munkanapokon, de sok-sok bejegyzés címet mentettem el vázlatba, repgépen talán még befejezgetem őket és később publikálom.

Délután már a petőfi online adását hallgattam, mégis szívesen maradtam volna még pár hónapot ebben az elvarázsolt országban.

Thx for attention. Keep in touch.

\o/
  |
/  \

A bejegyzés trackback címe:

https://bangalore.blog.hu/api/trackback/id/tr60958758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása