Birth of India

2009.02.05. 22:25

25 éves lettem én, meglepetés e költemény bejegyzés: csecse-becse. A délutáni rögtönzött bevásárlói séta alatt találtam cukrászdának kinéző kereskedelmi egységet, ahol az utcai forgatak ellenére 4-5 féle torta közül tudtam választani: végül egy kávés csokis kombinációra esett a választásom és azt csomagoltattam be izibe. A kisördög persze egyből kalimpált, hogy nem épp a leghiggénikusabb környezet, meg hol marad a hűtés, egyszóval kigyulladt a szalmonella indikátorként szolgáló piros vészvillogó. Erre a madagaszkár pingvineihez méltóan egyszeri megoldás szolgált: törd be a villogót és elmúlik a baj.

Foto of Charlie

Estefele egy körtelefon után az apartmanunkban gyűlt össze az ünneplő tömeg, kaptam milka csokikát illetve az indiai asszimilációs program keretében mintás inget, amit az éjszaka jótékony homályában ildomos csak felvenni :D

A bejegyzés trackback címe:

https://bangalore.blog.hu/api/trackback/id/tr60927073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása